تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار به نام عزیزم 

Download New Music Ghasem Afshar Called Azizam

دانلود موسیقی عزیزم جدیدترین ترانه قاسم افشار با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

ترانه : صابر قدیمی  میکس: احسان صادقی  موزیک و تنظیم : نیکان

دانلود آهنگ قاسم افشار عزیزم

متن آهنگ عزیزم قاسم افشار 

عزیزم تو قلبم نشستی و هیشکی به جز تو به زورم دیگه جا نمیشه
حواس من بی حواسو کجا پرت کردی که هرچی میگردم پیدا نمیشه
ببین عطرت امشب با دنیا چه ها کرد زمینو زمانو به تو مبتلا کرد
که آرامش تو به هم ریخت جهانو که زیبایی تو قیامت به پا کرد
تو دست تو تقدیر من چه فوق العادست چشات قهوه است و فال من خوبه با تو
دارم مست میشم با عطر نفسهات بگو لعنتی حال من خوبه یا تو

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار عزیزم از تهران دانلود

عزیزم تو قلبم نشستی و هیشکی به جز تو به زورم دیگه جا نمیشه
حواس من بی حواسو کجا پرت کردی که هرچی میگردم پیدا نمیشه
تو چشمات چی داری که آروم و قراری غم و اضطرابی که دارم نداری
خدارو ندارم بمون تنها نذارم تو باشی نباشی واست بی قرارم
عزیزم تو قلبم نشستی و هیشکی به جز تو به زورم دیگه جا نمیشه
حواس من بی حواسو کجا پرت کردی که هرچی میگردم پیدا نمیشه
عزیزم تو قلبم نشستی و هیشکی به جز تو به زورم دیگه جا نمیشه
حواس من بی حواسو کجا پرت کردی که هرچی میگردم پیدا نمیشه



دانلود آهنگ قاسم افشار عزیزم


  • ۹۷/۱۲/۲۶
  • عبداله قره خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی