تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه

Download New Mp3 Music Soheil Mehrzadegan – Parseh

متن آهنگ پرسه سهیل مهرزادگان از تهران دانلود

ترانه : علیرضا مرتضی قلی   موزیک : سهیل مهرزادگان   تنظیم : معین ادیم

منتشر شد .

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه

متن آهنگ پرسه سهیل مهرزادگان

بعد من در پس این شهر دست تو را دست تو را میگیرد

یک نفر میرسد از راه در این فاصله جا میگیرد

هر که با بغض شبی پرسه زده پرسه زده حال مرا میفهمد

ته فنجان تو دیوانگی فال مرا میفهمد

فرض کن فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

من که کافر شده ام شاید خدایی باشد

فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم

تو نباشی تک و تنها تک  و تنها به خیابان بزنم

سر تو در دل من جنگ شده میفهمی

من برای تو دلم تنگ شده میفهمی

بی تو از تک تک این ثانیه ها بیزارم

نت به نت باغ من آهنگ شده میفهمی

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه از تهران دانلود

بی هوای تو قدم میزنم و هی نفسم هی نفسم میگیرد

میروی چشم مرا بعد تو دریاچه غم میگیرد

تو بدهکار به من میروی و میروی و وای چه دلگیرم

خاطرات تو مرا میکشد و میکشد و میمیرم

فرض کن فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

من که کافر شده ام شاید خدایی باشد

فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم

تو نباشی تک و تنها تک  و تنها به خیابان بزنم

سر تو در دل من جنگ شده میفهمی

من برای تو دلم تنگ شده میفهمی

بی تو از تک تک این ثانیه ها بیزارم

نت به نت باغ من آهنگ شده میفهمی


دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه


  • ۹۷/۱۲/۲۷
  • عبداله قره خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی