تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماکان بند دیوونه من + متن آهنگ

Download New Mp3 Music Macan Band – Divoone Man

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی دیوونه من با صدای گروه ماکان باند از رسانه تهران دانلود

متن آهنگ دیوونه من ماکان بند

عمرا اما

باشه قبوله اصلا گوش بده حرفم با توام اما

برو تو گوشت بدهکار نیست هیچوقت به حرفام

باشی نباشی دیگه فرقی نداره همون ادم تنهام

دیوونه من که عاشق شدم عاشق شدم دوباره

این بغض من کاری کرد شب و روز بارون بباره

دیوونه من که باعث شدم عشق بره از این خونه

اینجا فقط یه سلوله که یه دیوونه توش زندونه

دیوونه من که عاشق شدم عاشق شدم دوباره

این بغض من کاری کرد شب و روز بارون بباره

دیوونه من که باعث شدم عشق بره از این خونه

اینجا فقط یه سلوله که یه دیوونه توش زندونه

دانلود آهنگ جدید ماکان بند دیوونه من

  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • عبداله قره خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی