تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری تموم قلب من + متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد تو با تمام قلب من ، من که بریدم از همه به اعتبار بودنت احسان خواجه امیری با لینک مستقیم

Download Music Ehsan Khajehamiri – Tamome Ghalbe Man + Text Music

متن آهنگ تموم قلب من احسان خواجه امیری

تو با تمام قلب من نیومده یکی شدی
به قصد کشتن اومدی تمام زندگی شدی
بیا به قلب عاشقم بهونه ی جنون بده
اگه مثل من عاشقی تو هم به من نشون بده
من که بریدم از همه به اعتماد بودنت
دیگه باید چی کار کنم واسه بدست اوردنت
از لحظه ای که دیدمت بیرون نمیرم از خودم
دیگه قراره چی بشه بفهمی عاشقت شدم
درد منو کی میفهمی عاشقتم چون بی رحمی
دوری ازم تا رویا شی عاشقتم هرچی باشی
اگه به هم نمی رسیم تو با تمام من برو
همین برای من بسه که ارزو کنم تو رو
به من که فکر میکنی پر میشم از یکی شدن
همین برای من بسه که فکر می کنی به من
درد منو کی میفهمی عاشقتم چون بی رحمی
دوری ازم تا رویا شی عاشقتم هرچی باشی


دانلود آهنگ احسان خواجه امیری تموم قلب من

  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • عبداله قره خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی