تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام تو بخند + متن آهنگ

Download New Music Shahab Mozafari – To Bekhand + Text Music

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی شهاب مظفری به نام تو بخند + متن آهنگ 



متن آهنگ تو بخند شهاب مظفری

بعد از این همه درد شدم یه مرد

گریه نمیکنم تو بخند دیگه بغض نمیکنم تو بخند

نگران من نباش تو بخند برام

تو بخند

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام تو بخند

تنها موندم برات تو بخند

من مرد این شبام تو بخند

نگران من نباش تو بخند برام

تو بخند

من ازت دارم یه چار دیواری خاطر

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام تو بخند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی