تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ فرزاد فرزین گریه کن پای رازقی + متن آهنگ

دانلود آهنگ ماه من ( گریه کن پای رازقی ) فرزاد فرزین با لینک مستقیم از تهران دانلود

Download Music Farzad Farzin – Mahe Man + Text Music

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی فرزاد فرزین گریه کن پای رازقی + متن آهنگ 

ترانه : عبدالجبار کاکائی ، ملودی : امید کرامتی ، تنظیم : ایرج همدمی

این آهنگ تیتراژ سریال راز پنهان میباشد.


دانلود آهنگ فرزاد فرزین گریه کن


متن آهنگ گریه کن فرزاد فرزین ( تیتراژ سریال راز پنهان )

ماه من تو شبای تار
چشماتو روی هم بزار
حرفامو به خاطر بیار
شاید این بر آخره
لحظه ها داره میگذره
تازه شو تا یادت نره
پیدا کن شبو مثل من
گوشه ای واسه گم شدن
ماه من اگه عاشقی
عاشقا گاهی گم میشن
گریه کن پایه رازقی
گریه کن پای نسترن

پیدا کن شبو مثل من، گوشه ای واسه گم شدن
گریه کن اگه عاشقی، عاشقا گاهی گم میشن
گریه کن پای رازقی، گریه کن پای نسترن
این تویی که شکسته ای، این تویی اگه خسته ای
مثل من اگه عاشقی، چشماتو اگه بسته ای
این تویی که یادت میره، عهدایی که شکسته ای
♫♫♫
این تویی تو شبای تار، چشماتو روی هم بزار، خورشیدو به خاطر بیار
اون که گل به تو هدیه داد، تا ابد عاشقت میخواد، تازه شو تا یادت بیاد
پیدا کن شبو مثل من، گوشه ای واسه گم شدن
گریه کن اگه عاشقی، عاشقا گاهی گم میشن
گریه کن پای رازقی، گریه کن پای نسترن
این تویی که شکسته ای، این تویی اگه خسته ای
مثل من اگه عاشقی، چشماتو اگه بسته ای
این تویی که یادت میره، عهدایی که شکسته ای


دانلود آهنگ فرزاد فرزین گریه کن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی