تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حسین تهی به نام با مرام + متن آهنگ

 سید حسین موسوی ( حسین تهی ) با لینک مستقیم از تهران دانلود

Download New music Hossein Tohi – Ba Maram + Text Music

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی حسین تهی به نام با مرام + متن آهنگ 

منتشر شد ...



سلام با مرام شدی شبیه باورام

آسه دلو رو میکنم تا که تو برقصی برام


بهم میگی خاصی 
اینو خودم میدونم 
تو منو میخواستی 
آره اینم خودم میدونم 
عجیبم معلومه نه 
دنبال بهونه ام 
که فقط بزنم بکوبم 
من بی خیال زمونه ام 
مثه تو، همه مثل همیم 
دور هم جمعیم 
حالمون خوب، مودمون توپ 
از همه بهتریم 
وای که چقدر با مرامی 
تو شبیه باورامی 
دنیا به کامم شیرینه 
تا وقتی که تو باهامی 
وای چقدر با مرامی 
تو رفیق با وفامی 
دنیا به کامم شیرینه 
تا وقتی که تو باهامی 
دستاتو میگیرم 
دستامو میگیری 
ما به هم محتاجیم 
بدون هم میمیریم 
دل من با تو خوشه، دل تو با دلم 
بیا تموم زندگیم به پای تو خوشگلم 
میشم اونی که تو میخوای 
حالا با دلم راه میای 
هرکی ام ما رو میبینه میگه 
چقدر شما به هم میاین 
وای که چقدر با مرامی 
تو شبیه باورامی 
دنیا به کامم شیرینه 
تا وقتی که تو باهامی 
وای چقدر با مرامی 
تو رفیق با وفامی 
دنیا به کامم شیرینه 
تا وقتی که تو باهامی 
ساقی شرابم ده 
شراب نابم ده 
وای چقدر با مرامی 
دنیا به کامم شیرینه 
تا وقتی که تو باهامی


دانلود آهنگ جدید حسین تهی به نام با مرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی