تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۰
  • ۰

 

بشنوید و لذت ببرید .

دانلود آهنگ راشان کجاشو دیدی تو صبر کن ببین چی میشد دلم برات پر بره اخ چشات چقد ماهره 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و عاشقانه راشان به نام کجاشو دیدی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

Download New Music Rashan Kojasho Didi

ترانه و موزیک : حسین حافظ   تنظیم : میلاد ترابی

متن آهنگ کجاشو دیدی راشان 

شما هنوز منو داری میشه یه جا تو دلت برام نگه داری

میشه چشاتو ببندی بی رودروایسی بگی چقد دوسم داری

تا نگام کنی بگم جون من همه ی قشنگیات برا من

هرچی بشه من و تو داری دلخوشی من

 

دانلود آهنگ راشان کجاشو دیدی

  • ۰۳/۰۳/۰۶
  • عبداله قره خانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی