تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

تهران دانلودl دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین ها و بهترین ها

دانلود آهنگ جدید,آهنگ های جدید ایرانی,تهران موزیک , ترانه ایرانی,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ ایرانی, موزیک, ,دانلود آلبوم ,فول آلبوم ,آهنگ جدید, آهنگ شاد, آهنگ عاشقانه ,آهنگ خارجی, ایران موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اسپانیایی آمور میو از جیپسی کینگز Gipsy Kings Amor Mio + متن و ترجمه فارسی

دانلود آهنگ amor mio ( عشق من ) از gipsy kings گروه سلطانهای کوهی با لینک مستقیم از تهران دانلود

Download Music Gipsy Kings Amor Mio + Text Music

دانلود آهنگ اسپانیایی خاطرانگیز و فوق العاده زیبا و شنیدنی آمور میو از جیپسی کینگز Gipsy Kings Amor Mio + متن و ترجمه فارسی

Amor mio por favor
عشق من خواهش می کنم
Tu no te vas
از من دور نشو
Yo cuentare a las horas
من ساعت ها را میشمارم
Que la ya veo
تا وقتی که او را ببینم


دانلود آهنگ اسپانیایی آمور میو از جیپسی کینگز Gipsy Kings Amor Mio

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی